Just do it. I hallen.

Fick ett städryck efter jobbet och var tvungen att städa hallen. Massor. Dammsugaren var hungrig eftersom
den inte hade ätit på länge, gissa om den blev glad av att dyka in under den där andra skohyllan som jag inte
använder? Den är full med junk, obviously, och lika mycket under, typ. Fomp fomp. Dammsugaren är mätt,
den fick även kalasa på helagolvetfulltavpaljetter, och jag har slängt JÄTTEMYCKET saker. Bara från hallen.
Så där ja, det går ju. Ett rum i taget. Det gäller ju att passa på när suget kommer, jag som har så HIMLA SVÅRT
att hålla fint hemma. Det är lika rörigt här, som i mitt huvud. Och det vill inte säga lite. Men nu ordnar vi upp
saker, tycker jag. Och så inser jag att jag behöver en bänk till hallen, en liten avlastnings-/skohylle-pryl.
Jag köpte ju en sån, en "Expedit" för typ fem år sedan, som var till hallen från början, men den bor numera i
vardagsrummet och där vill jag fortsätta ha den. Hmm. I need something else. Eller en TILL. 

                                     
(Upptäcker på Ikeas hemsida att den bytt namn till "Kallax", whuuut?) ^^
Fast liggandes, tänkte jag, förstås. Precis som den i vardagsrummet. Som ni ser är den mycket upptagen.


Min hall är så JÄVLA TRÅKIG förstår ni. Och det har den alltid varit. Det är det enda rummet som inte fått lite
pimp och lull. Som iofs fått vit färg, för en jävla massa år sedan (har bott här i sex år på torsdag....) men utöver
det, och att Herman hjälpte mig borra upp det vita skoskåpet och ett par vita tavellister för X antal år sedan,
så är den TOTALT kärleklös och tråkig och blä blä blä. Bara en passage med fult golv. Den är rätt stor, och 
det finns väggplats för spegel och en massa annat, det måste styras upp! Jag har ju LITE visioner åtminstone,
och det jag inte har, ska jag skaffa mig! Googla lite inspiration, what's stopping me? BA GÖR'T! Älska hallen!

 
....och ät middag, för fan, klockan är ju lixom 23:16!
  
   
 
 
 
 
and then

de där stunderna, när tankarna biter och river, Varför skulle jag ha gjort iordning hallen när jag ändå tänkte 
att jag skulle flytta därifrån och leva med The Love Of My Life i Stockholm alldeles strax? När i just-nu:et inget
sådant finns, man var så långt upp på den där stegen men ändå så långt ner, fast ändå tillräckligt högt för att
det skulle göra jävligt ont när man trillade av den.... och det gjorde man ju. På posten från Ica står fortfarande
båda våra namn, och hur ska hjärtat någonsin kunna läka? Vad är tid och vad är liv och vad fan, varför?
  
Åh.
 
: (


  

Postat av: Patrik

Kan tipsa om en Rude spegel från Jysk till hallen. Den är stor, finns i vit eller silver och finns ofta till halva priset. Finns även en bänk Egeskov med dubbla skohyllor som är helt ok :)

Svar: Åh, de speglarna är faktiskt jättesnygga! :)
Ida

2014-04-30 @ 05:52:42
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Carro

ditt hem verkar alltid så mysigt anyway ida : )

åhhhhh... love fucking sucks sometimes det säger jag bara.

styrkekram!!!

Svar: Tack gumman!

Yeah... we know all about that... : / Stor kram! <3
Ida

2014-04-30 @ 07:24:34
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0