Midnattsstress.

Påskafton 2014. Showträning på scenen, mellan ungefär 9:30 och 16:30. Jag vet faktiskt inte vad klockan
var när vi slutade. Man har ingen koll på tiden alls där. Inte ens vad det är för väder utanför, när man bara 
rör sig mellan scenen och logerna. Det har sin charm, det med... ; ) 

Efteråt stack vi hem till Furin's en snabbis, jag hämtade lite tyg så jag kunde sy lite till ena klädsetet.
SJÄLV! Haha. Det har gått rätt bra ändå. Sneakpeek:

                         
   
Glitt glitt. Och snygga bikinitoppen som ska få synas där under, den där DYRA JÄVELN som jag ville ha redan
förra året, fast i brunt. I år fanns den i svart och jag tänkte, TJOHOO, då kan jag ha den till scenkläder också,
och plötsligt kändes 199:- för en bikiniöverdel inte LIKA hårt. Fast det är dyrt. Ja. Jag hade en 50-kronorscheck.
Hurra för sånt.. ^^ Anywhore, en sorts topp, och handskar, (av ett par strumpor som jag av någon outgrundlig
anledning sparat sedan urminnes tider, de kom väl till pass nu!!)
blev det tillslut. Och det var ju bra.

Jösses, här glömmer jag bort att posta, packade lite kläder och påbörjade styra upp lite lunch, duscha måste 
jag också göra, och helst sova för över en timme sedan... faaan... ^^
 
SLUTA BLOGGA! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0