Övningshelg över för denna gång.

Åååh vilken daaag! Är trött och har varit LITE medvetslös hela dagen känns det som, aldrig har jag väl
varit SÅHÄR lost i koreografier? HAHA. Hoppas det är en övergående fas... Börjar sätta grejer som jag
hittills inte fått in ordentligt, men då får jag fasen inte tappa de som jag redan kan! Huvudet MÅSTE ju
vara tillräckligt stort för allt detta just nu... : ) 

 
Vi körde till nångång efter 14:30, tror jag, vi repade två "sololåtar" efter övningen också. Sen hemskjuts av
diverse människor, Elin körde, Jonas tutade och vinkade till ALLA fotgängare vi mötte, ungefär, medan vi
skrattade och Emelia vek sig dubbel i baksätet bredvid mig. HAHA! Sen påbörjade jag & Elin, mest Elin
faktiskt, att sy scenkläder! Hon är asbra på att förverkliga mina visioner och jackan vi håller på med till första
set blir sååå snyyygg. Vi ska fortsätta igen imorgon. Ska inte lägga ut några bilder, det är mindre än tre veckor 
kvar till premiären (AAAAAAAHHHHH STREEEEEEESSSSSSSS) och vill inte spoila något riktigt än! : ) Men jag
lovar att det kommer att komma MASSOR med bilder som vanligt! Dags att byta till iPhonen snart kanske, 
byta abonnemang och sådär, så jag kan börja instagramma & Facebook:a som "alla andra", när det är dags
att flytta ner i Bahcohallen... 



Nä om man skulle ta sig lite middag då... rester finns! Typ... Potatisgratäng finns iallafall! Hittar säkert något
jag kan äta till. Står här och provar lite andra scenkläder jag ska ha, och så är det dags att börja tupera upp 
nya peruken så den hinner få Ida-form! Yaaaay! : ) Men sen borde jag tillåta mig själv att VILA LITE också! ♥

 
Tack för en grym övningshelg alla grymma sång- och dansfåglar! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0