Seger.

Kan ni fatta? Jag klarade det! Jag nådde ett stort mål!
På scenen med mitt eget hår, för första gången någonsin!
Helt helt helt underbart och otroligt. 



 
 
Som jag sett fram emot detta, som jag skrivit och kämpat och hoppats och längtat, inte alltid trott att
jag skulle klara det. Här är jag nu, här är beviset. JAG gjorde det här alldeles själv, med er som bästa 
stöd och bästa publik. Jag är så stolt över mig själv och hoppas att jag kommer att fortsätta vinna över
denna sjukdom varenda dag! Jag läser gamla inlägg i kategorin "In sickness and health", där jag skrivit
mycket och fotat både motgång och framgång inom Trichotillomanin. Det är så att man vill gå tillbaka i
tiden och bara krama om den där Ida:n, och säga att det kommer att bli bra! Att hon kommer att klara det!


 
 

Postat av: Helen

Grymt imponerad av dig! :)

Svar: Tack! Me too : )
Ida

2014-04-27 @ 19:01:01
Postat av: Tuulia

Så jävla bra du är!

2014-04-27 @ 19:13:49
Postat av: Tuulia

Så jävla bra du är!

Svar: Tack fina Tulan : )
Ida

2014-04-27 @ 19:13:49
Postat av: Patrik

Blir riktigt imponerad av dig, starkt och bra gjort!

Svar: Tack Patrik!! : )
Ida

2014-04-27 @ 19:16:54
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Maria

Jag blev så himla glad när du kom ut utan peruk andra akten, innan satt jag och verkligen höll andan och hoppades att du skulle våga igen. Du är så himla modig - och att vara det gör dig starkare och starkare!

Svar: Jaaadå!! :) Jag ville köra med båda frisyrerna och enda chansen att hinna byta var i pausen, så så fick det bli <3 TACK!!
Ida

2014-04-27 @ 20:31:22
URL: http://granntanten.wordpress.com
Postat av: Angelique

Woop! Så jävla bra :D

Svar: Jaaaa! :) Tack!
Ida

2014-04-28 @ 12:49:31
URL: http://angeliques.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0