Stress mitt i mitt lugn.

Tvättid, en såndär supersen frukost i halvsolen på balkongen, lite musik.

 
Dags för dusch, plocka iordning scenkläderna inför kvällen, FÖRSÖKER SJUNGA UPP LITE men det går ju
inte i den här kroppen längre, det känns som att allt blod hamnar i huvudet och att det ska sprängas när jag
sjunger? Känns ju helt sjukt dumt. Kul att vara i så sämst skick när man har en show runt hörnet...
 
Frukostmusik:

 
 
  

Postat av: Carro

Vilken fin frukostbild!!

Tycker så synd om dig när din kropp strejkar typ jämt? :(

KRAM <3

Svar: Ja den är inte riktigt med i matchen. Får väl ta tag i det ordentligt någon dag, när jag orkar. Lämna in mig själv på service eller nåt... ^^KRAMIS!! <3
Ida

2014-04-11 @ 00:17:18
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0