Alltid Ida

Som två helt olika personer. But it's not.   ^^   ♥ 

 
 
 
 

Postat av: Patrik

Klart det är samma fina Ida :)

Svar: : )
Ida

2014-08-11 @ 23:47:47
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Helen

Ser ut som en riktig hårmodell... Snyggt! :)

Svar: Taaack ; )
Ida

2014-08-12 @ 02:34:27
Postat av: - rebecca

Alltså. Gud vad livet är orättvist ändå. Här kommer du och kan bära upp vilken jädra frisyr som helst, och se ut som en gudinna på köpet! Jag själv har de sämsta barret ever, och kan inte ens styla de ruffsiga, fluffiga, vilda jag kallar frisyr. Medlidanade, någon?

Nåväl, fett snygg är du verkligen. Med & utan hår. Och allt därimellan. <3

Svar: Haha! SJUKT rättvist isåfall, att jag får vara snygg i mitt eget hår, okejochlitelöshår, efter nästan 15 år med peruk... TYCKER JAG! ;) ;) Hihi. Tack snälla fina, mitt hår är faktiskt rejält bångstyrigt, jag bråkar med det rätt ofta... du får lite medlidande av mig här, I promise <3

TACK BABE!! Du också, ju.
Ida

2014-08-13 @ 21:48:13
URL: http://rebeccafroding.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0