Doing good.

I liiiiike it like it like it! : ) Enormt skön känsla. En hästsvans, en tofs som stramar ovanpå huvudet.
Har man inte känt den känslan på över halva sitt liv, så blir man såhär lycklig. Av en så enkel grej. 
Det är helt underbart! 



                                                            Igår, vs idag! : ) 

 
                                                              Stolt stolt stolt  ♥ 

Ikväll kickade vi igång höstterminen med showgruppen också. Lite nya mindre projekt står för dörren.
Det ska bli kul. Om två veckor börjar även träningen med Street Feet, dansgruppen, det som jag inte hade
tid med i våras och fick ta en liten paus ifrån. Men nu jävlar!! Utan peruk, och med nya dansskor, jag är så
jävla redo! Tjohoooo! Om bara kroppen kunde må lite bättre också, men det är ju lite upp till mig själv,
med mat osv. Idag har jag t.ex. varken ätit lunch eller middag, så, SKÄMMES!, lixom.... ^^



Postat av: Patrik

Så enkel grej är det ju inte… så förstår att du blir lycklig av att kunna ha hästsvans. Grattis till dom enorma framstegen du gjort! Kul med nya projekt till hösten, du lär inte hinna få tråkigt i alla fall :)

Svar: Jo för vanliga människor kanske... :) För mig är det ju stort, förstås, men det är ändå en väldigt liten grej att bli såhär lycklig över :) Tack!
Ida

2014-08-14 @ 23:45:29
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Ems

Älskar nya headern! snyggt!! :)

Svar: MEN vad trevligt! Tack! :) Fort gick det, jag hade tydligen tråkigt i natten och behövde pilla med något.. ^^
Ida

2014-08-15 @ 10:06:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0