En bra dag, en bra kväll, men en förjävlig natt.

Gårdagen i bilder! Först tittade vi på Majas dansuppvisning på torget, det tog jag inga bilder av.
Men de var jätteduktiga, och även lillasyster Molly på 1,5 år som typ tog över showen, som vanligt, 
med sina grymma moves! Hihi! Efter det så satte vi oss i gräset vid Gustav Adolfsplan och tittade
på ekipagen som körde Mälaren Runt. Emelia var med, men hon vill ju aldrig vara med på bild.. ; ) 

 
Robotbarnen med salladslock! ♥ Och här kommer en lånebild från Elin:

                        
 

På kvällen blev det fest hos Robin, där fotade jag bara lite under Twistermatchen, som Robin gick segrande ur!

 
....inget för en stelopererad Ida, iallafall! Men det blev lite dans och lite gott att dricka, och snaaacks!

Sen fick jag för vanlighetens skull min berömda mördarmigränhuvudvärk och gick hem och grät av smärta,
kunde inte tvätta bort sminket eller ta ur linserna eller nåt, kunde med nöd och näppe klä av mig, sen kunde
jag inte röra mig, MEN var ju tvungen att gå upp på toaletten och till följd av mina rörelser så kräktes jag. Nice.
Värdigt. Okej om jag hade spytt för att jag var full eller nåt, då hade jag ju fått skylla mig själv, men det HÄR!
Jävla jävla huvudvärk, kan du inte bara dö och aldrig mer komma tillbaka? 

Gick upp ca 12:40, då mådde jag iallafall lite bättre och hade fått sova lite tack vare migräntabletterna.
Inte vanliga morgonlooken, det är ju inte varje dag man vaknar med lösfransar lixom...

 
Pust.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0