En stund på jorden...

En fin dag, en fin begravning, en fin stund.
Jag & syster sjöng i kyrkan och det var uppskattat, sa maken. 
 ♥
Det är en riktigt stor ära, och en fin känsla, att få vara med och dela
folks stora dagar i livet, även om det ibland är de sorgliga dagarna.

 
  

Postat av: Granntanten

Det är verkligen speciellt, det där att få dela de stora stunderna. =)

Hur har du satt upp håret? Jag ska på bröllop imorrn och vill vara lite fin men är så himla less på mina vanliga frisyrer...

Svar: : ) Det är bara en hästsvans som jag satt upp till en slarvig boll med lite hår som hänger löst i mitten typ, med två hårklämmor... : )
Ida

2014-08-29 @ 15:15:42
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0