Flapp flapp.

Framsteg på vingfronten idag;


Gick lös med limpistolen och fick dit lite tyll, paljettremsor och regnbågsblommor på baksidan! : ) 
 

Jag köpte nytt resårband idag, och påbörjade tyllkjolen! Såhär blir den, ungefär, fast jag ska klippa bort en del.

 
Och ja, jag har alltid såhär lite kläder på mig hemma numera. Det är alltid asvarmt. Sommaren 2014 blir en
riktig nakenchock alltså! Men det tar vi inget extra för! ^^
 
Efter att jag pysslat lite med detta så var det dags att promenera ner på stan (igen) för att grilla och dricka gott
bubbel hemma hos familjen Furin! Hanna, kidsen, Martin & Oskar var också med. Suuupertrevligt. Och nu är
jag alltså hemma igen, ASTRÖTT, men känner att jag MÅSTE pyssla med något. ELLER så kan jag ta en dusch
och GÅ OCH LÄGGA MIG istället, så jag kommer upp tidigare imorgon, och kan pyssla DÅ. Det vore ju bättre.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0