Freeeedag.

Dagens "inga planer" blev ett födelsedagskalas hemma hos Emelia som fyller 23 år! ♥ 
Hon bjöd mig, Elin, Herman, Maja & Molly på gott hembakt fika! Mys mys! Sen blev det lite blandad
dans/tv-spelande i vardagsrummet, och lite klädprovning/shoppingrunda i sovrummet.. ^^

Lite handling på Ica på vägen därifrån.. jag skulle BARA köpa folie men kom även hem med de här
snygga gummistövlarna! Hoho! Superfina med stjärnor & nitar, 249:- kostade de!


Nice nice!!

Imorgon ska vi ses igen, först för att titta på Majas dansuppvisning på torget, och sedan är det ju Mälaren
Runt, så det blir nog lite motorcykelskådning också... tema: rockabilly, sa Elin, på klädsel! Vi är ju lite smått
töntiga och tycker det är kul med teman... höhö... ^^ Jag hittade en röd ros till håret och mitt röda läppstift:

        
                                              
 
...och en prickig klänning som jag haft i några år, kortade av axelbanden på den ÄNTLIGEN  nu när symaskinen
ändå stod framme, de har ju alltid varit lite för långa. Alternativt jag som är lite för kort.... 

Tror dock det blir bandana runt skallen, och klänningen kanske blir för varm med fodret, håhåjaja, det ska
nog lösa sig imorgon. Kul med lite planer iallafall! Och på kvällen blir det fest hemma hos Robin! Tjohoo! : D

 

Postat av: Lilly

Snygging! Så glad över ditt hår. Stolt över dig! + ÄLSKAR nya bloggdesignen. Jag vill med göra om min. Har en perfekt bild i huvudet, men kommer inte kunna göra den förrän i slutet av oktober för det måste bli mer höst först. Kommer bli megafint iaf. :D

Svar: Tack snälla!! Jag är också jättestolt över min kamp och över att jag VINNER lixom : ) Kul att du gillar designen, som sagt gick det lite för fort men den blev bra, det var ju en så bra bild att utgå ifrån. Den förra bilden var ju från show 2012, tyckte jag behövde uppdatera lite.. så detta är iallafall från i april i år ;)

Ida

2014-08-16 @ 09:29:39
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Åh, hade velat se typ din första bloggdesign. :D Har du ingen bild på det?

Svar: Den första jag hade eller den första jag gjorde? : ) Den första jag hade gjorde min vän Philip till mig, den var svartvit och enkel. Den finns på bild någonstans i bloggen. Efter det började prova mig fram själv i html-träsket, det var kul att lära sig själv ; )



Sååå nu hittade jag en länk - kolla in http://kawrtnee.blogg.se/2009/april/frukostblogg-feat-bella.html, där ser man litegrann på bild : )
Ida

2014-08-16 @ 16:32:21
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Åh, den är ju jättegammal ja. :o

2014-08-16 @ 21:33:47
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0