I gotta feeling, wooo-hooo....

Klockan är snart 3. Men jag fick ju sån FEELING, förstår ni.
Och då kan man inte gå och lägga sig.
Man kan bara vara den nattkonstnär man är.

Trillade in på ämnet "Nya photosession-idéer", och så fastnade jag där.
Framför webcamen. Och var min alldeles egna bästa fotograf. Som vanligt.

Typ såhär. I warn you.

                                      
 
Underbara tyll och underbara svartvitt. Då blir det såhär fantastiskt. Och då KAN man ju inte gå och lägga sig.
 

Postat av: Lilly

Det är som jag med min matte nu. Har svårt för att sova om jag inte klarar ett tal eller gör klart det kapitlet jag är på. >< Jättejobbigt! Jag som hade så bra sömn innan jag började plugga matte hemma. xD

2014-08-22 @ 07:53:31
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fina bilder det blev, bra att du inte gick och sov…

Rätt ok att vara bra på båda sidorna om kameran, samtidigt :)

Svar: Tack! Eller hur! När man kommer in i det får ju inte lite onödig sömn stoppa en! : )
: )
Ida

2014-08-22 @ 10:50:02
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0