Idol TV4 Play-biljett.

Efter många, MÅNGA, superfina påtryckningar från vänner....


"Tack för din ansökan till TV4 Play-biljetten!

Nu behandlas din video. Om du går vidare i uttagningen så kommer du bli
kontaktad på mail eller telefon innan den 27:e augusti kl 12.00.

Inom några timmar kan din audition finnas synlig på Idol-sajten.
Lycka till!
/Idol-redaktionen"

 

Jag TITTAR inte ens på Idol. Och jag kanske inte ens vågar svara om de ringer. Eller komma på någon
audition. Men en sak i taget! Nu har jag iallafall sökt. Och det trodde jag inte att jag vågade, det står jag
ju och säger VARJE år till alla som frågar/tipsar/tjatar... ^^
 
Waaaahh!
 

Postat av: Lexi

Så jävla bra Ida! Klart du ska svara om de ringer! Och om de inte ringer så är det bara bevis på att det är en bluff alltihop. Finns ingen annan som är mer värd en biljett! Du rockar! ❤️

Svar: Tack sötaste finaste Lexi ❤️ för ditt eviga peppande!!
Ida

2014-08-19 @ 23:06:29
Postat av: johanna -flyttar till London i höst

ååååh jag håller alla tummar!!! :D

Svar: : ) : )
Ida

2014-08-19 @ 23:09:19
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Shit vad spännande! :D Ska hålla alla tummar och tår för dig. <3

Svar: Haha, minst sagt spännande, vet inte vad jag ska göra nu. HAHA.
Ida

2014-08-20 @ 07:59:54
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Evelina

Äääntliiiigeeeen!!!! Åh vad jag håller tummarna (och tårna).

Svar: Tack Evelina :D
Ida

2014-08-20 @ 12:34:00
URL: http://zooot.blogg.se
Postat av: Carro

wiiiie håller tummarna : ))

Svar: ^_^
Ida

2014-08-20 @ 12:43:52
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Vesna

Åh! Heja dig! :D

Svar: : ) Tack Vesna!
Ida

2014-08-20 @ 19:54:37
Postat av: Patrik

Går händelserna i förväg och säger grattis! För du kommer säkert att vinna hela alltihop :)

Svar: Näeeej, jag kommer tacka nej när de ringer... för jag är så feg. HAHAHA.
Ida

2014-08-20 @ 21:28:55
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Storasyster Annie

Nähä, du kommer inte alls att säga nej när de ringer. Icke då. Jag tror att det är din tur nu ❤

Svar: Men även om jag skulle våga åka på en audition, så är det ju inte säkert att dey blir nåt. Förstås. Och jag skulle spy och dö innan, av ångest. Får fortfarande fel på hela kroppen ibland när jag ska sjunga inför Återsken. Och där känner jag mig ju ändå trygg, efter nästintill 14 år : ) MEEEEN i programmet kan jag inte vara med, då har jag inte råd att bo kvar i lägenheten eller betala räkningarna. Och det vill man ju gärna kunna. Om vi ska se till verkligheten lite ; )
MEN puss och tack för din tilltro <3
Ida

2014-08-21 @ 07:51:50
Postat av: Storasyster Annie

Fast visst får man nån form av ersättning när man är med i programmet? Har för mig att det är några hundra om dagen?

Svar: 200 kronor om dagen innan skatt!! Så, njaeh. Skulle ju faktiskt inte ha råd, ett dugg, att vara med.
Ida

2014-08-21 @ 14:21:15
Postat av: Lilly

Svara när dom ringer och anta utmaningen. :D

2014-08-21 @ 16:40:41
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

De siffrorna gällde väl för 2010 har jag för mig. Det vart väl värsta grejen av att de fått så lite betalt att de höjde ersättningen sen. Ska se om jag hittar nåt om det. Nåja, vi får se vad som händer men om de hör av sig säger du inte nej. Inte nej. Inte alls! Så, ny vet du ;-)
Älskar dig <3

Svar: Haha, okej, ja jag sökte efter det iallafall och läste det igår kväll, det är helt omöjligt att tacka ja till ett sånt "erbjudande"... ^^
Älskar dig också! <3
Ida

2014-08-21 @ 18:52:24
Postat av: Granntanten

Ja jädrar, det är klart att du ska vara med där! Värsta star qualityn ju!

Svar: ^_^ SÖTNOS! Tack!
Ida

2014-08-22 @ 12:56:31
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0