Ja, jag var där...

Träningsvärken är ett faktum, likaså ryggvärken. HÅHÅJAJA. Men det var ju väntat.
Trött var jag också, och lyckades inte ta mig upp ur sängen förrän kl 11:40.
Då hade jag snoozat sedan ungefär tiosnåret. Fast kanske från nio, kan man säga,
för då blev jag väckt av sms från Elin. ^^

Vi repade lite till begravningen vi ska sjunga på imorgon. Jag ska sjunga Laleh's fina "En stund på jorden"
och Elin ska sjunga "För kärlekens skull", och så körar vi lite stämmor på varandras refränger. Det kommer
bli jättefint. Det här bli min andra begravning någonsin som jag sjunger på. Bröllop och dop har jag sjungit
på jääättemång gånger, men jag har så svårt för döden. Den är ändå så nära mig, på något sätt, med tanke
på mamma, Dawid, mormor, morfar, och allt. Att man går på sin mormor & morfars begravning är kanske 
inte så konstigt, men att gå på sin mammas begravning när man är 12, och sin pojkväns när man är 16,
det är sådant man helst gärna slipper i sitt liv. Men, nu är det som det är. Jag tror det blir fint imorgon iallafall,
och det känns bra att göra det tillsammans med Elin, jag behöver verkligen "öva" på de situationerna.
Jag är ju väldigt tacksam över att ha blivit rekommenderad, av prästen, att sjunga just den här låten.
(Fast med hjälp av bästa och högst flexibla Herman har vi sänkt den från Eb till C... ^^)

                 

Sen har vi käkat lite lunch & fikat också, jag & Maja har TYP bestämt när vi ska ha vår biodate (min 8-årspresent
till henne), och sen promenerade jag hem, och nu ska jag fixa lite smoothie, och sminka mig, och fixa håret.
Ikväll är det sång, samt extrainsatt årsmöte. Tur att det inte är någon dans inblandad. I'm hurting.

Hepp hepp. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0