Kontraster.

Inatt ba:

 

Och idag ba:

 

Då - Trött fast ändå pepp som fasen, efter en mycket lyckad dag & kväll & natt, med asroligt bröllopsfestgig!
Vilket ös! Brudparet och gästerna var sååå nöjda med spelningen, både till minglet tidigare under dagen och 
senare på festen, åh vad de dansade! Och vi också! Verkligen en superrolig kväll! 

Nu (& hela dagen so far) - Huvudvärk, feber, trött, yr, bara allmänt lame och tung och heeelt ur balans.
Har sovit i soffan och dreglat lite på min hand, typ, och så sovit ute på balkongen, och i sängen, är så
himla himla trött! Och mår inte bra! Hostade en hel del inatt. Och imorgon är det jobb. Wohoo... hoppas 
jag mår bättre imorgon än nu, dt här är ju fan inte alls bra. Ska försöka ta mig till Ica, handla lite, få lite
syre, osv. Måste ha lunch till imorgon. Måååhåhå.

Allt snurrar och jag är så svaaag.
 
 

Lite nedroddningsbilder från imorse; ... tänkte jag precis lägga in... men insgå nyss att min kamera inte lade
över dem när jag tömde mobilen tidigare idag..? Wtf? Och sen raderade jag dem, eftersom jag trodde det var
gjort. Vilken fint. Jahapp. Men då tar vi ett par få från min mobil igår då. På mat, sminkning, och min outfit
från mingelgigget. Storfotografen, lixom.

 
 
HÄR kommer lite bilder som Ola Berglind tog igår!! De är lite roligare än mina... : )  : )  

 
Iiinget konstig aaalls! ; ) 

#grönberg14

 
 

Postat av: Lilly

Hoppas du mår bättre nu så du kan få jobba. <3

Svar: Ja jag mådde bättre igår och idag, som tur var.. fast det är ändå nåt febrigt som ligger på, det kommer fram på kvällarna... Hmm.
Ida

2014-08-12 @ 07:33:46
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Uh, jobbigt. Det kan inte vara ångest? Vi har varit sommarförkylda jättelänge denna sommaren. :(

Svar: Funderade också över det men hade inte ens så mycket ångest över att börja jobba, har fått nytt schema ÄNTLIGEN och mycket bättre än det jag haft föregående tre år... så det kändes ändå helt okej, och jag jobbar BARA med min favvokollega from now on :) Ja den här förkylningen är kvar.. men det har varit lite feberkänningar sedan mitten på förra veckan ungefär, i söndags mådde jag verkligen inte alls bra, men det är bättre nu. Iallafall på dagarna. Men förkyld fortfarande, yes.. ^^
Ida

2014-08-13 @ 07:18:02
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hoppas du blir bättre snart. <3 Skönt det där med jobb.

Svar: Tack! Nya schemat är bra, så resten av året känns bra. Skönt att känna så :)
Ida

2014-08-13 @ 19:00:04
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Kan jag förstå. :)

2014-08-14 @ 08:10:52
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0