Pride 2014 - (1)

Kommer hem och ser så otroligt mycket fina bilder från igår, och är så glad att jag även i år fick ha en så
fantastiskt fin och rolig dag med underbara (och färgglada!) vänner! ♥
 Älskar er! Blir lite ledsen att det är ett
helt ååår kvar till nästa gång, men då kör vi igen! ♥
 HAPPY PRIDE!!!

Här kommer först och främst de TVÅ bilder jag själv tog innan paraden startade, när vi hängde i parken vid
Mariatorget, och laddade upp i skuggan med bubbel, banan, kaffe, kisspaus, och kärlek. Redan här kom det
fram en massa folk och ville fotografera oss, roligt som vanligt, och Eve & jag är ju aldrig blyga för lite foto. ; )


Min mobil klarar ju av max 15 foton numera, då den inte känner av minneskortet längre... TUR att det finns en massa andra fina bilder att låna av andra fotografer så länge! ♥ ♥ ♥ Som t.ex dessa:


(Mia's foton)

(Eve's foto)

(Linda's foto) 


Och alla följande kommer från Eija Salminen, som bl.a. fotar & skriver för EnaHåbotidningen:
 


Japp, BARA bilder där vi ( / jag ) är med, kanske slänger in lite annat sen! Vi får se! Nu har jag iallafall bara sparat
ner dessa som kändes relevanta för stunden! Här kommer ett par bilder från Pride Park senare på kvällen
där jag var med Robin, Lina & Victoria...



På bilderna: Molly Sandén, Pink Pistols, Elin Lanto (woop woop, min kompis! ^^), plus en massa dansare!


Och vi ba - "Vi åker värsta stora läskiga pariserhjulet! Jaaa!" : )
Rätt bra utsikt.
Jag höll i mig.
Hårt.
Varför?

 

Tack alla som gjorde denna dag så otroligt fin & lycklig! ♥



Postat av: Johanna

ååååh vad fina och färgglada ni var!! :)

Svar: Ja eller hur!? :D Tack! <3 Värsta fina gänget!
Ida

2014-08-03 @ 21:40:21
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Patrik

Passade riktigt bra med fullvuxna vingar :) Verkar som ni hade en riktigt bra dag.

Svar: Tack, ja det blev hur bra som helst, och de överlevde, även om de behövde böjas till ett par gånger då jag fått så mycket kramar : )
Den bästa dagen!! :D Absolut!
Ida

2014-08-03 @ 22:00:32
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0