Pride countdown........

COUNTDOWN!!! Snart är det dags! Och jag borde sova redan, sedan en timme tillbaka, då jag ska ställa
klockan på typ 06:10! Aaahhh! Men jag har pysslat lite med det sista nu, men nu känner jag mig klar, och rätt
så redo för sängen. Ja, efter en dusch då. Raka benen & c:o. Fasen vad snygga vi kommer vara imorgon!
Jag sydde en kjol till lillasyster idag, FÖR HON SKA MEEEEED!!, och köpte ett par hotpants till henne från
jobbet, likadana som jag har, uj uj uj! Ska bli så himla kuuuuvl!! 


Måste ta en sömntablett, är så jävla pepp så jag kommer fan aldrig somna! ^^


Dagens bilder - Så jag får lite plats med nya bilder imorgon!

 
Och kvällens sista fix, såsom "Pimp my gympadojja"...

 
....samt "Pimpa liten hållare till mobil + kort", featuring Paljettyget. AWESOME. 

                                    

Mobilen gjorde halva bilden blå. Mjahaja.
Nä, mot duschen!! GODNATT! ♥
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0