Went to bed @ 3:45.

Som ni ser så hade jag tråkigt inatt och slängde ihop en ny header till bloggen. Fort gick det.
Hade ju en bra bild i mysiga färger att utgå ifrån! ; ) Och lilla fina Bella ska bort från wrappern,
vilket år som helst, ungefär.... det känns lite motigt, trots att det är ett helt år sedan, och lite till,
som hon gick bort. Uhu. 

Häääär lyser solen idag, det är fredag, jag har SOM VANLIGT INGA PLANER och det känns för det 
mesta riktigt jävla astråkigt. Som att man bara slösar bort dagar i sitt liv med att göra inte-ett-jävla-skit.
Det är alldeles för många sådana dagar. Och att i kombination med de känslorna vara en sån som är
sämst på att styra upp saker eller höra av sig till folk och fråga om de vill umgås... det är inte bra.
Faktum är att när jag väl tar mod till mig och försöker så är det ändå ingen som kan/vill. Då slutar man.

Boo-frikkin'-hoo. 

Klockan är 12:55, jag har precis satt på kaffebryggaren, plus ugnen för att fixa en liiiiten baguette,
ska dra lite solsmörj på bringan och sedan lägga mig på balkongen en stund. Så kanske jag får eller
åtminstone får BEHÅLLA lite av den färg jag lyckats dra på mig so far. Sen får vi väl se hur dagen blir.

 
 
 
HAHA, kolla vad många fina (mörka) kort det blev på frisyren inatt, jag är så glad att kunna sätta upp håret, underbart!! ^^
 

Postat av: Patrik

Headern blev riktigt bra :) Men av någon anledning är den lite förskjuten till höger i min webbläsare (safari). Men det var nog den förra också…

Oj, så lång tid redan sedan Bella gick bort. Tiden rinner iväg… Känner igen det där med bortslösade dagar. Jobbigt när det blir för många och det känns som hela år som är nästan bortkastade.

Fina bilder :)

Svar: ...till höger, hur? Min bakgrund stannar kvar där den är medan wrappern flyttar sig om man ändrar storlek på fönstret ; )

Ja fan vad tiden går... I know...
Ida

2014-08-15 @ 20:10:09
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Jag var nog lite trött när jag skrev "till höger"…. För jag menade egentligen till vänster :) Men, ser nu när du säger det att bakgrunden stannar medan wrappern flyttar sig. Så, när jag ändrade fönstret blev det "rätt" :)

Svar: Hahaha, jag skriver också jätteofta fel på höger och vänster när jag är lite ur fokus, haha! Tack, nu känner jag mig inte så ensam ;) Ja att den ligger åt vänster är ju rätt. Så det är nog som det ska ; )
Ida

2014-08-16 @ 00:58:04
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Känner igen det där med att höra av sig till folk. Känns inte lika viktigt längre nu när man har barn heller. Sen är L nästan alltid sjuk. T.ex fick vi ställa in museet i Höganäs för 4e gången nu.

Svar: För mig är det nästan lite tvärtom, iallafall om man ser till hur min familj ser ut, där är jag ju den enda UTAN barn, vilket kan kännas utanför rätt ofta.... ^^ Vad tråkigt att ni får ställa in, hoppas ni kommer iväg någongång!!
Ida

2014-08-16 @ 10:22:55
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag vet inte ens varför mina vänner här i LA ställer in våra träffar hela tiden. Antingen är L sjuk eller deras barn antagligen. :(

2014-08-16 @ 16:34:16
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0