After concert x 2, typ.

Igår genomförde vi två slutsålda konserter på Joar Blå! Det var riktigt kul och gick jättebra,
trots några missöden på första föreställningen, men det märktes nog inte utåt lika mycket som
vi märkte det... ^^ Jättefin dag, och sedan efter nedroddningen så hade vi en middag/efterfest
uppe på Helena's Kök & Catering, som slutade strax efter 4 imorse för min del, jag kom hem 
ungefär 04:15 och sen kunde jag inte somna förrän klockan var närmre 06:30 . (I en alldeles kall
säng och på en alldeles blöt kudde. Lösning: Sätt på värmefilten, byt kudde, 
krama om pandan...)

Idag var jag såklart jättetrött och sov ända till klockan 13:50. Fast jag hade vaknat vid klockan 10 och
sedan inte RIKTIGT kunnat somna om, så det var mest ett sporadiskt slumrande de sista timmarna.
Klockan 15:30 mötte jag Hanna och så promenerade vi i regnet, till Eve, som bjöd på adventsmys!
Julgröt med kanel & sirap, skinkmacka med senap, pepparkakor, julmust och kanelkaffe. Skönt
med lite lugn-och-ro-mys och att hinna catch up lite! ♥ Sen blev det lite sång och dans med Källa.

Stannade till lite hos Sandra och tittade in i fina lägenheten, snackade lite, sen vidare till Furin där
Hanna hämtade bilen. Sen hemåt! Och jag borde fixa lunch till imorgon men jag har en baguette
som jag fick av Jonas som jag inte ätit än. Den kan jag nog ha som jobblunch. 


Innan jag slänger ut lite bilder (och det skulle vara jättekul att kunna dela med mig av något filmklipp!)
så kommer här en liten video från filmteamet, som filmade showen i VÅRAS i Bahcohallen. Man får en
liten överblick av hur STORT det faktiskt är, och jag är så glad och stolt som får vara med om det! : )


 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0