Bye bye 2014.

Om ca 9,5 timmar är det 2015. How surreal! ^^

Om ca 3,5 timmar är vi bjudna tillbästaste Oskar för "nyårssupé". HUR trevligt?
Själv lallar jag runt i pyjamas och har precis ätit frukost. Hmm. Kan väl inte säga
att det där partyhumöret, som jag skulle ta med, RIKTIGT har infunnit sig än, men
hoppas det kommer. Sen. Senare. Vet inte hur kvällen slutar, vi är ju bjudna ut
till Erika & Robbin också, ut ut ut på landet, Oskar & några till skulle ut, jag nojjar
mest för hur/när man ska komma hem (jag är ju en sån som vill veta allt i förväg)
men å andra sidan så får man väl typ live a little! Haka på för fasen! Det kan ju vara
skoj att fira nyår med kompisar för en gångs skull, det händer inte så ofta! Oftast har
det varit med älskade familjen. ♥ Kan bara minnas ett par tillfällen då jag firat på annat
håll och ett år var hos Bea, 2008 minsann, och sen var jag i Lund och firade med Miche
(ni vet, mitt skånska ex!) och en massa kompisar, hos Micis, det kan ha varit... 2006 var
det, haha, jag var tvungen att undersöka saken i min Bilddagbok.. : ) Hoho! Men som
sagt, mest med familjen. Så nu är det dags att fira med vänner igen. ♥

Bilder från inatt. Stod och funderade på vad jag ska ha på mig idag, ha för frisyr... I DON'T KNOW.

 
Lååångt har det blivit.... : )
 

Postat av: johanna - Student i London

Hoppas du fick en fin nyårskväll Ida :)

2015-01-01 @ 10:25:46
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Tuulan

Hoppas du får ett riktigt härligt 2015! :D

2015-01-03 @ 14:59:48
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0