Hål.

Två och en halv månads förkylning wasn't enough. Så mycket hosta, snor, och slem wasn't enough.
Huvudvärk och käkvärk igår som var riktigt jävliga, slog under natten över till.... BIHÅLEINFLAMMATION!
Jaaaaa!! Helt fantastiskt! Jag är ju inte ett dugg less på att vara sjuk, eller så. Neeejdå.

. . . . . 

Suck. Jo, jag är så JÄVLA less.
Fick sjukanmäla mig från jobbet. Krypa ner i sängen igen. Drack mycket vatten och lade vetekudden på
ansiktet, som gjorde så himla ont. Somnade om trots smärtan. Har varit helt yr och haft ont hela dagen.
Lyckades kämpa i mig lite mat och tog en jävligt omotiverande promenad ner på stan för att kunna köpa 
medicin. Det sämsta med att vara ensam... bara att pallra sig iväg i kylan och blåsten. Men nu har jag iaf
köpt nässpray för bihåleinflammation samt tabletter. Plus att jag hade lite antiinflammatoriskt hemma som
jag också tryckt i mig. Uhhh.. jag vill inte haaa det såhäääär.. imorgon är det jobb som gäller, kan inte vara
hemma trots detta. Får ha ont på jobbet istället. Bihåleinflammation smittar ju iallafall inte. Och nu har jag 
medicin. Se jobb julafton & juldagen. De sa på Apoteket att det kunde ta en vecka eller mer innan det blev
bra. Det känns inte så kul. Över jul och allt. 

Fortsätter dagen med att vara ett vrak i soffan, med en godispåse och en filt, och tv:n på. 
Ska bada sen. Orkar ingenting. Den där promenaden var energislukande, men jag försökte se
det som att det var bra att få lite frisk luft iallafall.... : )


*håller tummarna för att det blir bättre*

 
 
(Det gör iofs rätt ont att tugga godisarna också.. men..) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0