Helt färdig..?

HERREJÄVLAR vad käken gör ont idag! Det är inte ens ett litet litet skämt!
Buäähhh. Endast på vänstersidan. Samma sida som inflammationen satte sig på, 2012.
När jag var på Ica så pratade jag med en anställd där, och jag har inte pratat sedan igår,
så jag blev lite överraskad hur min röst lät. VADÅ SLITEN. Rasp rasp. Ingen kraft. 
Men nu är iallafall julklappar till de sista tre barnen klara. Och inslagna. Så skönt! : )

Men jag mår inte så himla party idag alltså. Halva huvudet gör ont som fasen och jag 
snorar vidare, och hostar lite när andan faller på. Muh. Skulle kunna gå och lägga mig nu,
så trött är jag. Men jag måste ju laga middag.. så jag har middag, och lunch till morgondagens
jobb lixom. Kanske kan slumra lite i soffan? Det är jag väl värd? LÄTT.
 
Imorgon är det dags för jobb, då är jag gärna lite piggare. Tack på förhand.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0