NUV.

Måndag! Konserterna är över. Hade behövt en till söndag.
Mår ganska okej kroppsligt ändå, 
trots att jag fick mag-svid och är jäääättetrött.
Ja, och den här 
förkylningen som är inne på 9:e veckan, då... Har jobbat i butiken idag
och jobbar sedan bara imorgon, sedan repetitioner inför ett luciatåg vi ska gå i,
(sjunga i, mostly ^^) i Vällingby på fredag, och sedan lite andra julgig 
i
Stockholmsområdet på lördag, you know, som varje år... :) Pigg.. tjej.. stämplar ut.. NUV.



^^
 
Nej nu är det ju fan redan tisdag. Och jag skulle sovit för över en timme sedan. GREAT. 
Vafaaan. 


Postat av: Vesna

Men ååh! Vilken tid i Vällingby? Var?? :)

Svar: Haha! Vi ska vara typ överallt! Hmm, men jag tror det sista framträdandet är mitt i Vällingby centrum, på torget där mitt emellan alla affärer... kl 18, typ? :)
Ida

2014-12-10 @ 19:42:09
Postat av: Vesna

Kul! Hoppas få se en glimt av uppträdandet.. Om barnen är samarbetsvilliga :))

2014-12-12 @ 00:28:04
Postat av: Vesna

Hann se lite grann, sen var vi tvungna att åka på kalas :)
Himla fin sång! Hoppas ni inte frös allt för mkt.

Svar: Var det du som stod till höger? Eller ja till vänster om scenen men höger för mig :) Kul att ni kom förbi! <3
Ida

2014-12-13 @ 14:34:13
Postat av: vesna

Ja det var jag och min son stod på min vänstra sida :)

Svar: Då såg jag dig, jag tyckte att vi fick ögonkontakt iallafall och log :) :) Tänkte att det måste ju varit du!
Ida

2014-12-13 @ 22:31:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0