Shopping spree.

Gick upp klockan 7 idag, eller neeej, jag snoozade två gånger så klockan blev 07:18.. men det är ju
ändå himla tidigt för en ledig dag! Jag, Hanna & Elin åkte till Erikslund i Västerås och "julklappsshoppade"
lite. "Handla det sista", sa Elin. Handla det första, för mig. Men det blev inte så mycket handlat som jag
hoppats på, men ett par grejer har jag spanat in på Ica Maxi som ju ligger supernära där jag bor, och sen
så får jag förhoppningsvis lite chans i helgen att handla resten. Sen är det bara jobb, så då hinns inget med!
Har eventuellt lite tid att gå på stan imorgon också, men osäker på vad jag har att inhandla där. Utbudet på
butiker är ju inte direkt så jättestort här... 

Julklapp till mig själv! Att använda i vår, typ.. :) Hihi. Extrapris på Deichmann, sänkta från 449, till 399, till 299:-!

             
 
Sen blev det ett par andra grejer också, som inte var till mig. Så jag har BÖRJAT. Men låååångt kvar!
Har nyss ätit en kombinerad lunch/middag, och blev hungrig igen, nu efteråt. Suck. Ibland är den här
kroppen bra konstig alltså.. Sedan är det julavslutning med kören/showgruppen ikväll, så det innebär 
väl lite mys och fika och sånt! Braaa! Det behövs! ♥
 

Postat av: Patrik

Snygga skor, blir hur bra som helst på dig :)

Svar: Danke! :) De var oväntat sköna också, faktiskt!
Ida

2014-12-18 @ 16:05:56
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0