Vadå jullov?

Vilka bra förutsättningar jag hade för sången imorse. Och för sången imorgon.
Jojemensan. En riktigt up-fuck:ad hals hör ni här:



Halsen oktaverade lixom upp till Mössen-i-Askungen-läge, när jag försökte ta lite högre toner.
(Fast ni hör väl att den är paj på vägen dit också? Ganska så illaaaa!) 
Interesting!! Detta har hänt några gånger tidigare. Men det är ju helt insane alltså.
Håller verkligen tummarna för att det är artonhundra gånger bättre imorgon. IT MUST BE. 

Hann handla lite julklappar idag efter sången, skriva ut lite papper, träffa två av systrarna, fika
lite kaffe, äta lite sushi... bra dag, trots världens tokigaste hals! Nu på kvällen har jag suttit här
på golvet och slagit in en massa paket (vägra julpapper) och i bakgrunden har jag piraterna
på TV:n. Bra bra. Lite té med ingefära och honung på detta, sen marsch i säng! Upp tidigt! 

 
Gåochläggdiggåochläggdiggåochläggdig.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0