23:30, typ.

"I natt mellan kl 00:00 och 06.00 kommer vi göra underhåll och uppgraderingar av våra system.
Detta kan innebära att tjänsten tidvis inte går att nå."

HEPP HEPP! Skynda blogga! 

Vadå, hade jag något att skriva ens...? Uhmmm.... 
Rolig showträning ikväll som VANLIGT, trots att mina stämband FAN inte vill vara med i matchen
som de borde.. det blir mer dans än sång för mig, känner jag. Det borde ju vara tvärtom, vi är ju
en FUCKING KÖR, lixom. Men. Det är ju mycket dans numera så det är ju bra. Mima och dansa
utav bara helvete!? ^^ Så SER det ju åtminstone bra ut... Lalala...

But my back hurts also. 

Klockan är 23:30 och det KANSKE är dags för middag. Men jag orkar inte laga nåt. Varför har jag
inget man bara kan, hmm, vispa ihop? Pannkaksmix? Pulvermos? Det har jag ju. Both. Varför är
jag sugen på hamburgare? Näeh, nu är det dags för Sex and the city, TJOHOO!  

Hittar väl nåt att äta. Sen.

  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0