Gryn.

Inatt släckte jag lampan bredvid sängen strax före klockan 4. Det kanske bättre beskrivs som "imorse"
än "inatt", visserligen. Ställde klockan på p-piller och sedan inget mer. Sov. Vaknade kl 13:09. Gick upp
fastän jag hade kunnat sova i säkert ett dygn till. Ikväll är det showträning! Weeehooo! Jag har verkligen
slö-ätit min frukost, framför Ellen, och sen två avsnitt Vänner ( ♥ ), nu är det kaffe & Kardashians som gäller.

Fleecemorgonrock'n'roll ovanpå pyjamasen. Pyjamasen = ett par lilarutiga flanellbyxor och en långärmad
Grynets Show-tröja! Yaaay! : ) Men, vart var det jag skulle komma med det här nu då? Jo, att det spelar ju
uppenbarligen ingen roll att jag gått upp på morgonen och jobbat hela dagen, jag blir ändå inte tillräckligt
trött eller får tillräckligt med ro för att kunna lägga mig / somna någon vettigare tid. Än 4. Jag är felbyggd.
Men det är okej. Oftast.

                           

Vad gör jag hela nätterna när jag inte sover, då? Tittar på tv, sitter vid datorn, letar efter / provar kläder, smink,
allt möjligt. Läser fina böcker direkt skickade ifrån författaren med personliga lappar på utsidan.. Kanske..  
 

                                                                                                Skugga skugga, leka leka.
 
                                                  

                                                      For on stage, obviously... : ) 
 
De makeup-videos på youtube som ligger närmast min egen sminkning, är Drag queen tutorials. HAHAHA!
That's what I'm talking about... all in, ba. ; ) 
 

Postat av: Lilly

Snygging! Jag saknar Grynets show även om det var jättetöntigt. :(

Svar: : )
Åh, jaaa, Grynet, det var ju meningen! Hon var BÄSTA rockfjortisen :)
Ida

2014-02-16 @ 13:42:53
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0