Hattfest igår, & dagens tokigheter.

Har kommit hem efter en eftermiddag med Hanna, Mia & Oskar! Vi har kört igenom lite koreografier, fikat
och betygsatt kladdkakor från olika märken, torkat vatten under Hannas köksskåp, legat i en hög i sängen 
och kollat på inspiration till scenkläder, samt utfört diverse gymnastiska övningar. Önskar att det var med
MIN mobil jag filmade spektaklet, men det var med Hannas, tyvärr... ^^ OCH INGA BILDER! Buuu! ♥

Men helt klart en bra kväll, trots att den INTE slutade på Donken.
(Vad fan ska jag laga till middag?) 
 

IGÅR var det Mello- / QX-galan- / temahäng hemma hos Emelia! Temat var "huvudbonad", och det var jag,
Elin, Hanna, Jenny, Oskar och Emelia såklart. Jag hade med extra huvudbonader till de som inte hade egna.
Det blev ju toppen! Det blev ingen gruppbild på alla, men det var iallafall en toppenkväll! 
 
Lånebild från Hanna:


Lånebild från Elin: 
 
Mina bilder och min snygga hatt ^^:

Hemma igen, suddig och lite rund under fötterna... : ) Det var svårt att få ro och somna. Hade haft det så bra!
  

Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Åh vad jag saknar er (vet att jag tjatar överallt, hehe). Vi måste styra date snart! JAPP!

Svar: JAAAAAAA det vill jag meeeeeed!!! :D <3 <3 <3 hjärta hjärta hjärta osv.
Ida

2014-02-09 @ 22:39:50
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0