Well, it didn't stop me.

Har precis kommit hem från en kväll i studion med Marcus & Herman, det var roligt som vanligt TROTS
att jag innan var så jääävla sänkt och trodde jag hade feber osv. Lam tjej i sin bästa soffa. Gick upp sent
och åt frukost i tvåhundra år, men sen var det bara att köra på. (hehe, x2) Och det gick faktiskt bra! Bra. 
 
  
 
Efter sushi, alvedon och kaffe så blir det såhär bra!


Jahapp, då var klockan nästanelva, och jag ska jobba imorgon och på onsdag, hoppas att jag mår bättre då.
Har mått SÅDÄR i helgen men jobbat ändå, har ju lixom inte tid/möjlighet att vara sjuk. Hårt liv. Som tur är var
det inte så mycket halsont idag iallafall. JAG VÄGRAR. Bra inställning. 

Fan det finns t.o.m matrester till lunch imorgon. Helt fantastiskt! Vad ska jag NU göra resten av kvällen?
(22:55) DISKA kanske? DET BEHÖVER JAG JU NÄSTAN ALLTID.
 

Postat av: Tuulia

Nu när vår diskmaskin är trasig så vet jag hur det känns! Usch. Disken försvinner fanimej aldrig....

Svar: Jag har aldrig haft någon.. uäh..
Ida

2014-02-25 @ 07:19:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0