Ätbart.

w h e n   a   p i e c e   o f   t o a s t  
a n d   a   c u p   o f   i n s t a n t   c o f f e e  
i s   a n   i n s t a n t   r e m i n d e r  
o f   w h a t   d o e s n ' t   e x i s t   a n y m o r e




Men nu är det inte frukost som stundar.
Jag har kycklingfilé i ugnen. Inlindad i bacon.
Och det är ju inte så jävla dumt. 

Sallad. Plus mozzarella vid sidan om.
Jag har vin. Massor kvar sedan igår.
Det här är en såndär typisk kväll
när man faktiskt kan ta sig ett glas vin
alldeles själv
till maten
till melankolin
eller så.

Jaha, så när ställde jag in kycklingen då?
Jag minns inte. Jag tittade inte på klockan.
Let's freestyle. 
 

Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Freestyle är ändå bäst, det vet vi ju sen förut. Fridans for life!

2014-01-14 @ 00:56:24
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0