Hairdo?

Oj, jag missade ju min plattform nummer 1, jag lade upp den här bilden på Facebook och på DV i fredags
men inte här! Vilken miss. Jag är ju så stolt över mitt jobb med håret, för trots att jag har det tungt just nu,
så har jag varit duktig. Duktig, stark, JAG ÄR STOLT . Jag kämpar och varje dag är en vinst. Och detta;

Titta, man kan ju göra en bena nu, och fake:a fram en nästan-frisyr! Hur bra som helst! ♥
Bild tagen natten mellan torsdag & fredag (16-17:e), efter 65 dagars framgång! 
 På fredagen köpte jag för
första gången i hela mitt liv, typ, en riktig hårspray. En liten flaska. Har inte använt det sedan jag var 13-14 år.
D e t   h ä r   ä r   s t o r t  ! ! !    

                       

Väx mer! Kämpa mer! Be a good girl! ♥ Måste snaggas lite i nacken snart också, fan vad nice... : ) *klappa*
  
 

Postat av: S.

Hurra!

Svar: <3
Ida

2014-01-20 @ 07:43:19
Postat av: Maria

Jamen jag säger ju det! Dags att gå till frissan! =) =) =)

Svar: Hehe, mjaa... snart kanske! Den känslan hade varit galen! Har aldrig varit hos frisören i hela mitt liv : )
Ida

2014-01-20 @ 10:06:21
URL: http://granntanten.wordpress.com/
Postat av: johanna

Du är så himla duktig Ida, kämpa kämpa kämpa!!!

Svar: Tack snälla Johanna... I'm doing my best och jag är stolt : )
Ida

2014-01-20 @ 10:41:06
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Evee

Men snygg! :) Duktiga, duktiga du!

Svar: Taaack finis!
Ida

2014-01-20 @ 17:01:51
URL: http://zooot.blogg.se
Postat av: Helen

Riktigt duktigt! :)

Svar: Tack Helen : D
Ida

2014-01-20 @ 19:58:30
Postat av: Lolle

Bra jobbat! Alla tummar upp!

Svar: TACK!
Ida

2014-01-20 @ 20:49:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0