Post Vin.

Bilder från i tisdags! Jag ska återkomma senare med lite skit från igår. Det blev säkert NÅGRA bilder iaf.
(Jag & Bea var på fest i Skokloster och hade jättekul och sov kvar OCH VI VANN TÄVLING SOM VANLIGT!)
 
Så, två skitbra kvällar på raken! Med styrelsen i fredags och med en massa kalasmänniskor igår. Finfint.
Jag är så GLAD att jag förutspådde det här måendet, och laddade upp med en burk ravioli som jag ska
"laga" nu! Omnomnom.. inte riktigt lika ambitiös som Alexander igår som lagade asgod mat och bakade eget
jävla bröd och gjorde efterrätt och allt... ^^ Oj oj oj, så bortskämda vi blev! Och frukost fick vi också!

                   
 
Nej för nu orkar jag inte, jag är bara hungrig och OJ VAD MYCKET GODIS jag köpte på Godisgallerian nyss...
  

Postat av: S.

Nice to see you smile! <3

2014-01-26 @ 19:00:12
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0