Resten.

Klockan är 01:47 och det är väl god tid att försöka sig på sängen... Morgondagen vet jag ännu inte
vad den innehåller. Förutom att ringa polisen igen, och det där andra stället som skickat avi. 
Men efter det. Då blir det antingen att åka till Västerås med Madde, min saknade gamla kollega,
eller så träffar jag syster Elin. Det blir nog en bra dag iallafall. Får INTE sova jättelänge. Så är det bara.

 
Update på hårfronten:
Det har varit svårt idag. Har haft fingarna i håret mycket p.g.a stressen och paniken över situationen
med bedrägeriförsöken och det där. Att behöva sitta och ringa runt när jag har telefonskräck. 
Men vi får väl se det som att jag fick lite träning på den fronten. Iallafall så har jag inte tappat greppet
och börjat rycka hår, även om jag var nära, omedvetet, många gånger. Ingen ska komma åt mig. Okej?!

Igår kväll var jag tvungen att klippa det lite faktiskt. Det hade blivit så långt och spretigt runt öronen.
Tittade mig dessutom i spegeln och verkligen GRANSKADE, det är nog inte så farligt med fläckarna som jag
är rädd för. Det verkar växa på bra ändå. Mitt hår växer bara åt så jävla många olika håll samtidigt, så det
beror lite på hur det ligger, och hur man kollar.. ^^ Visst, det finns glesare fläckar, men jag planerar att hitta
nåt som kanske kan puffa på det lite. Tack för era tips, ni som skrivit!

              
 
Det här är hur som helst ingen frisyr, och det är snart dags att snagga lite mer i nacken tror jag... ^^
58 dagar har gått. Två månader den 12:e. Det är hur bra som helst. Jag är stolt över mig själv!


 
Den här tog jag nog igår, efter jobbet, eller hemma på lunchen, eller nåt sånt. Det regnade iallafall massor.
Ja men just det, på lunchen var det ju! Efter jobbet hade jag migrän och fick kasta mig direkt i sängen. 

Japp, jag gick till Ica direkt efter jobbet för att handla, jag kom inte alls långt, hann inte handla ett dugg.
Migrän-auran med flimmerblixtarna slog till och växte sig stora, åt upp mitt synfält. Lämnade tillbaka scannern
och gick hem så fort jag kunde. Tog tre migräntabletter, och sen ner i sängen på en gång. Nästan ingen syn
kvar alls. Det var svårt att somna och huvudvärken var jävlig... men tabletterna kortade ner anfallet massor.
Vid 22:30 kunde jag gå upp och fixa lite mat. Sen var det jättesvårt att somna för natten...

                                         

Titta HÄR då!  En jättefin kappa som jag FICK av Eve idag! Helt ny med prislappar kvar och allt. Hon hade
beställt den och den var alldeles för liten. Det "skulle vara" en MEDIUM men det var jätteliten! Tror nog allt
att det står för MINIMAL i det här fallet! Kort i ärmarna var den också, men den satt bra på platta mig, i övrigt!
Tänk vilken TUR att jag inte har några boobies whatsoever.. Tack Eve baby! ♥ : ) 
Tror vi har en sånhär byta-garderob-deal sinsemellan, fint det.. Hihi!

Man ser inte så mycket av den på bilden, den har luva också, jag ska fota bättre nån annandag. LOVAR.

Tog sömntablett för en stund sedan och jag känner att den börjar leta sig upp i huvudet nu. BRA. Då kommer
jag förhoppningsvis att få sova ordentligt! YAY! : ) ....och inte gör som senast, satt uppe och fylleritade på
iPaden som jag lånat, istället för att sova. Hahaha. Alltså VAD är detta? HAHAHA. 

                                    
 
Nej, mot sängen. I full fart! Efter de här två "DAGENS SVARTVITA PHOTO BOOTH-BILDER" - nyss. Tjing tjing!

 

Postat av: Linda

Bra Ida!! Du är ju skitsnygg i ditt riktiga hår!
Nu finns tre streck på min spegel, jag är så stolt. Men samtidigt vill jag bara riva sönder mig.. Varför man nu skulle vilja det?
Hoppas polisen får tag på "beställaren", man kan inte höra med företagen om de kan se vilket IP-nr beställningen kommer från?
Kram och hej

Svar: De lämnar iallafall inte något sådan till mig, men polisen har nummer så de kan ringa dit och få de uppgifterna. I den första av anmälningarna kunde jag inte lägga till grejer för den var på granskning, så fler samtal lär det bli... Fyra samtal till polisen so far. Uhh, annoying...

ÅH, jag förstår din känsla! Jag vill också MYCKET MYCKET OFTA (och extra mycket nu med all stress kring de här trakasserierna/bedragarbiten) bara go crazy i mitt hår men jag MÅSTE vara stark... snacka om eldprov...


Skickar lite styrka och pepp och påhejningar till dig! Bra med tre streck!! Och tack för komplimnangen :D Kram!
Ida

2014-01-10 @ 09:21:13
Postat av: Eve

Haha, ja jag är ute efter en ny jacka nu..haru nån eller??! ;P *tsss*

Svar: Det är faktiskt inte alls omöjligt! ^^ Haha.
Ida

2014-01-10 @ 13:36:39
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0