What you don't.

"Neeej, sätt inte på datorn, diskaaa!
Okej bara Spotify!
Okej och bara mailen!
INTE FACEBOOK!
Neeeej! Nej sa jag!
Don't do iiiiit!

Fan."

/ Ida's huvud.



Det var direkt efter jobbet det. Slutade 19:10. Ooooch. Jag sitter här, jag.
Har iofs mailat om lite viktiga grejer, styrelse-/show-/annonsgrejor, och repat lite låtar.
MEN. Inte diskat. Det var det EEEENDA jag skulle göra när jag kom hem efter jobbet!
Klockan är nu 21:30 och jag ska SKÄMMAS riktigt ordentligt, och sedan ska jag diska.
Nånstans ska vi väl lyckas klämma in nån form av middag också. Typ. Gärna. Helst.

 
 

Postat av: milina.blogg.se

så snygg!

Svar: Men åh, tack snälla :D
Ida

2014-01-23 @ 18:02:51
URL: http://milina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0