Emotions.

Ooont i huvudet. Det har varit jättefint väder och sol idag, kanske därför huvudet känns såhär.
Man är ju inte van! Och kanske också för att det var lite tungt stundom känslomässigt, men over all
så har jag haft det bra idag, och det kändes bra att ses. Det behövdes. Det är lättare och bättre att
prata eye to eye. 

Vi picknicklunchade i Humlegården och jag åt helt sjukt mycket sushi. Ser fortfarande gravid ut.
HAHA, in your face, Beach 2014, typ, säger min mage. Buhh. BUT IT WAS GOOOOD. 

 
Promenerade, pratade. 
Jag åkte hem vid halvniosnåret och så handlade jag på Ica, och köpte saker för 212 spänn fastän jag bara
skulla ha toapapper typ? Lätt hänt... ehumm.... Och så fotade jag en liten svart snigel, som var snabb och suddig.
Men då gör jag bilderna lite mindre så syns det inte lika bra, waaaay....
 
 
 *sitta på marken i konstiga ställningar och försöka fånga den lilla rackaren på bild*
 

Hoppas jag kan somna. Imorgon är det jobb, även söndag, min sista helg innan semestern!! Och min sista 
helg ö.h.t., som det ser ut nu, för efter semestern blir det endast vardagar! HURRAAAA! Happyyyy! : )
(You know, det är ju ändå ingen OB på mitt jobb så att jobba helg tjänar man inget extra på...)
 
Nattinatt!
 

Postat av: Lilly

Åh, jag och L ska ju äta sushi idag i Malmö. :D *Längtar*

2014-07-05 @ 09:06:38
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sniiiigeln :)
skönt att det gick bra i sthlm, ibland behöver man prata ut :) kram!

2014-07-05 @ 11:37:08
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Mia-Pia

Reunion på G?

2014-07-06 @ 07:00:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0