Högstadieminnen : )

En perfekt avrundning på denna dag är ju att stå här vid datorn och titta på Louis C.K.-shower på YouTube.
Oh yeah. Har lite bilder från igår kväll som jag ska slänga upp också! De få få få foton som man kan ta med min
mobil numera innan minnet är fullt (ca 10 allt som allt). ^^ Så himla rolig sommarfest igår kväll med disco och
hoppborg och allt! Jaaa! Kuuuuvl!

MEN IKVÄLL FÖRSTÅR NI! Lite reunion med några av högstadietjejerna! Och jag var sååå himla förkyld när jag 
vaknade (dvs typ kl 14, eftersom jag kom i säng 06:20 imorse) - dumma kropp!! Så jag hade redan ursäktat mig
och meddelat att jag inte kunde komma, MEN jag blev övertalad att komma med ändå, och jag är så glad att jag
gjorde det! Karolina hämtade mig med bilen och jag fick ett litet kit med vatten, ipren och näsdukar! Så rart!
Och så träffade vi Emmy & Elli vid torget, och sen hamnade vi på All In's uteservering där vi suttit i några timmar
och ätit, druckit kaffe och pratat massor! Så himla bra kväll! : ) Vi ska försöka styra upp lite tjejmiddagar och ses
rätt snart igen! Blir så himla glad, jag är ju SÄMST på att styra upp saker men om vi gör en grej av detta så blir
jag ju nästan tvungen! Och hur som helst så SES vi ju iallafall! Emelie & Carro kunde inte vara med ikväll men 
förhoppningsvis så kan de vara med nästa gång. 

Men nu blir det lite mer Louis, jag och snörvlet och halsen som är lite jävlig.... : ) 
 
 
 

Vad PIGG jag ser ut på bilderna som jag bloggade upp kl 6 imorse! Såg dem nu. HAHAHA.
Var fortfarande bra jävla dragen då alltså, det är ett UNDER att jag inte mått dåligt idag, pga det.. ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0