In the making...

The making of the perfect pair of wings continues.... 
Gjorde nyss den andra stommen och såhär har det blivit so far! De blev t.o.m likadana! TJOHOO! :D

 
"Bara" resten kvar nu då.... : )
  


Inatt tog jag kort på den här... högen... de små vingarna ska jag inte ha, men de där regnbågsfärgade 
blommorna från mitt jobb tänkte jag på nåt sätt fästa på vingarna, om det går, och dölja upphängningen
som säkerligen inte kommer vara så snygg! Sen har jag även lite skosnören i samma färg som säkert
kommer att hamna.. nånstans... på outfiten.. : ) Och där är mina kläder också! De små jävla plaggen! ^^
  
 

Postat av: Patrik

Blir riktigt bra det där :) Perfekt storlek.

2014-07-24 @ 21:26:25
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0