Maja 8 år, och premiärer av olika slag! : )

Idag! Idag fyller Maja 8 år och vi firade denna (lediga, tjoho!) dag genom att åka till Västerås och bada!
Jag var liiiiite skeptisk först till om jag verkligen SKULLE bada, but I did! Det var i bassängform, och det
var ju faktiskt himla nice! Mycket mer nice än det man är van vid, typ det bruna vattnet i Bresse... ^^
Det var jag och heeela familjen Furin, inte bara tjejerna, som jag uppenbarligen ljög om imorse på FB.
Maja och jag har simmat runt massor och det var jätteskönt i vattnet. Sååå jävla varmt ute. Nu äntligen
kom sommarvärmen! Lagom tills jag går på semester, på onsdag kl 19.10, ungefär! : ) Weeee! 

Och det var inte bara årets premiärbad, utan premiärbadet like HALVA LIVET med ett hår som faktiskt får bli
blött!! En storhet som kanske är svår för er att förstå, men för mig känns det hur jävla bra som helst! Måste
nästan göra det "på riktigt" nångång också, och verkligen ta ett djupdyk. När hade jag huvudet under vatten-
ytan senast, lixom? Förutom i badkaret, så lär det väl ha varit ca 16-17 år sedan sist.... AAH! Shit! The pride! : )

Och eftersom jag visste att det skulle bli blött så var det heeelt ostylat, och lockigt som fasen, I DON'T REALLY
LIKE, men ändå, det är väl ändå ett för mig ganska angenämt problem att ha, kan jag känna.
 
Inatt när jag plockade fram bikinin (bild) var jag liiite mer sminkad än jag är idag. 


Men titta vad jag matchade både mig själv, och Molly! : )

 
Och sen lite mathandling på Ica Maxi i Hälla, och guuuuvd vad seg man blivit efter ett gäng timmar i solen!
Att jag ens är vaken fortfarande är riktigt duktigt. Eller. Why? Gå och lägg dig tidigt, Ida, det är okej.
Klockan är 22:53, jag har TVÅ ARBETSDAGAR KVAR och sen semester. På lördag sjunger jag på ett bröllop
med Herman vid pianot, det ska bli kul, och sen sommarfest på kvällen, som jag ska komma på hur jag tar
mig till, och från. Hmmm. Men nu blir det dusch, och sen får det nog fan bli Sängen. 

 
Hejdååå! / Rufsatufsa. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0