Nattjobbaren tar frukost. ^^

Inatt stod jag och ritade på en porträttbeställning, till klockan var 3! Åhh, så trött! Men jag jobbar
alltid bäst på nätterna när jag ska rita, ja, när jag ska göra mycket saker.. det är då min kreativa
sida är som bäst! ^^ FAST, jag var ju faktiskt ordentligt trött efter att ha hängt vid poolkanten på
dagen, och trött för at ha hängt med barn... Det blir jag alltid! Undrar hur jag någonsin skulle
hantera att ha egna.... Jag är ju lixom lite för rörig för mitt eget bästa.

Nej, nu blir det frukost, klockan har råkat bli 13:08, jag har varit vaken i snart en timme.
Solen skiner, planerna för idag är so far INGA, jag är fortfarande förkyld sedan snart 2 veckor
(fantastisk semester), men nu ska jag pallra mig ut på balkongen... gäsp gäsp.. ^^
  
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0