Ode to: My Little Gardenhouse!

Idag sov jag inte lika länge. Men till 11:15 ändå. Hihi. Satt i ca 1,5 timme på balkongen och fick lite färg.
Somnade till hela tiden. Har precis ätit en seeeen frukost, klockan är 14:20. Senare ska jag träffa Hanna &
kidsen och fika lite hos syrran! För vet ni, min syster har ett eget fik i sin trädgård, och det är väldans populärt!
Och hon gör bl.a. grymma tårtor på beställning, helt efter kundens fantasifulla önskemål. Spana in nedan!!
 

Photo: Välkomna alla idag
12.00-16.30
Se vårt tidigare inlägg :-)
Välkommen !Photo: Imorgon söndag tänkte vi slå ett slag för 'hemmaplan' !
Varför inte spendera en solig och varm dag Här i Enköping !? :-D
Ta med dig familjen/ vännerna/ barnen på en härlig tur ner på å-promenaden. Besök alla oerhört vackra sagoträdgårdar som nu byggts upp, och passa på att ta ett foto av sällskapet i någon av alla miljöer. Avsluta promenaden Här hos oss, och visa upp bilden ni tog. Då får ni en av era godsaker helt gratis !!!!! :-)   :-)   En välförtjänt fika eller härligt svalkande glass alltså, efter en rolig stund i solen.
Och lägger ni dessutom upp er fina bild på våran sida här efter, så är ni med och tävlar om en jättesmarrig bufféplanka till hela familjen !! :-D
Vi ses väl imorgon !
Varmt välkomna mellan kl 12.00-16.30  <3

(självklart är Alla välkomna- med eller utan promenad )
:-)
Photo: Och så dax för lite lördagstävling så här på kvällskvisten :-)
Vad tävlar vi om idag då ?
Jo, en TÅRTA minsann ! Du bestämmer Vad du vill ha för dekoration/tema/färger o smaker på tårtan själv, och när du ska ha den till. Tårtan är för ca 12 personer.
Hur gör du ?
* DELA denna bild, samt svara på frågan: Vad hade Du valt för dekoration/tema , och Vem hade du velat överraska med din tårta ? :-)
Så Drar Vi en vinnare på måndag !!!
Lycka till alla nu !!!

© Alla bilder lånade från My Little Gardenhouse's facebooksida.

ELLER HUR, vad säger ni om tårtorna? Vilken gryyym syster jag har! :D
Alicetårtan på slutet är nog min favvis! ♥

                ( ( ( Kika in och gilla hennes Facebooksida, HÄR! ♥ ) ) ) 

Nu är det nog dags för en dusch, och sedan se till att komma UT LITE! Ska ner till Systemet och köpa vin
och sen teama upp med lillasyster så vi kan fika, om det nu finns något kvar när vi kommer... annars: kaffe! : )
 
 
Haha, the crazy haaair!
 

Postat av: Åsa

ÅÅÅÅHHHHHH !!!!!
<3 <3 <3
tack gumman, vad gullig du är !!!

<3 <3 Pöss o kram

Svar: <3 <3 puss puss puss!
Ida

2014-07-11 @ 19:38:43
Postat av: Patrik

Fina tårtor :) Den med boken trodde jag först var en present, tills jag upptäckte att det var en tårta…

Svar: Helt fantastiska skapelser! :D
Ida

2014-07-11 @ 20:49:45
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Johanna

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW, vad duktig hon är!!!

Svar: Eller hur!! :D <3
Ida

2014-07-11 @ 22:37:54
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: carro

woooooooooooow vilka tårtor... hon är grym <3

Svar: Hon är SÅ grym!
Ida

2014-07-11 @ 23:33:03
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gick in på sidan. Och fick stänga ner, herregud vad jag borde åka till Enköping! :D

Svar: : ) : )
Ida

2014-07-14 @ 23:08:12
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0