Gladare med lite rainbow.

Klockan är 17, huvudvärken har gett med sig litegrann, men inte helt. Inte alls. Det är tungt i skallen idag.
Tänkte gå ner på stan först, var planen, köpa linsvätska och gå till Systemet och sådär. Men jag orkar inte,
och det var inte absolut nödvändigt heller. Har linsvätska så jag klarar mig till nästa gång jag har möjlighet
att handla, dvs på måndag, och jag MÅSTE inte köpa alkohol till imorgon. Har en flaska rosé i kylen som jag
& Elin skulle dela på på festen i fredags, men vi får väl dela på den imorgon istället! : )  I don't need more.

Har suttit på FB-chatten med Eve och planerat lite mer inför kommande Prideparad. Förra året var det lite
hastigt påkommet med tema och sådär, nu i år tänkte vi var ute i lite god tid! Vi kommer att köra på samma
tema som förra året, dvs neon, det syntes ju hur bra som helst! I år tar vi varsin färg som grund, jag kör på gult 
jag, då jag ju redan har en bra överdel, och så har jag köpt ett par hotpants i samma färg på jobbet. Nu ska vi
bara få ihop allt folk också, som vill gå med oss. Det var så himla kul sist och jag ser fram emot det massor! ♥

                        
                        
                        
                        
                       
                        
                        
 
Kolla vilka extrema färgklickar lixom! Nom nom nom. : )  Tyll paxad och beställd, tack Eve & Eves mamma,
nya vingar ska fixas & trixas, det här blir hur bra som helst! 
 

Postat av: Johanna

skönt att huvudvärken börjar ge sig <3

2014-06-19 @ 17:35:18
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Angus

Sv, roligt att du hittade in på min blogg :)

Hoppas huvudvärken ger med sig helt! Glad midsommar!

2014-06-19 @ 19:29:55
URL: http://angusfoto.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0