Inte så pepp, men...

Ikväll har vi avslutningsfest med showgruppen för denna termin. JAG ÄR SÅ TRÖTT.
Orkar knappt vara vaken. Mår som ett kilo överkokt spagetti. Vill bara sova till på måndag, typ.
WHYYY? Har farit runt med Elin idag (ochmajaochmolly) och handlat det sista inför festen, såsom
alla ingredienser till en perfekt välkomstbål, lite engångsartiklar, ost och kex och sådär... har käkat
lunch också, här hemma i soffan, har druckit kaffe, ska ta lite Resorb, men jag är helt slut. 
Får sån grym ångest också, vill inte träffa folk då, vill ingenting. Men jag hoppas det går över.

Ska försöka lista ut vad jag ska ha på mig, men jag fryser som ett litet jävla as, så termobrallor
känns typ LITE lockande. Lösögonfransar först och främst, då är man nästan helt fit for fight.
 

 

Postat av: Johanna

jag tror (och hoppas) du kommer få en härlig kväll! kram!!

Svar: Tack! I DID!! <3 :) Hoppas du hade det också!
Ida

2014-06-13 @ 22:27:02
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0