Lite gnäll och lite fint.

Idag är jag lite missnöjd.
För.
Att.
Mitt minneskort i mobilen verkar vilja leka kurragömma.
Skulle ladda in en bild i datorn på lunchen.
Lite drygt 900 bilder och filmer finns i telefonen.
Och vips! 5 bilder återstår. Inga filmer. 

...............

Startar om mobilen två gånger. Nothing.

 
Jag blir så less. När det ringde var inte ens ringsignalen densamma.
UÄH. Hade Queen's "Princes of the universe" och nu är det bara nån jävla Nokia tune.
DAGS ATT BYTA MOBIL KANSKE. Men. Hur som helst vill jag ju kanske "rädda" bilderna
och filmerna. Är glad att jag för inte alls så längesedan förde över foton från showveckorna,
till datorn, och att jag laddade in kryssningsbilderna på en gång när jag kom hem igår. 
PHEEW! Så det känns ju hur jävla bra som helst, dock är det så MYCKET videoklipp som
är oersättliga, ganska mycket med Bella och även ljudfilen med hennes inspelade kurrande,
hennes mysiga högljudda spinnande bredvid mig i soffan. Åh. Fan. 

Men det är väl dags att byta nu, som jag sagt så länge, men fattar ni att det kommer vara slut-
sms:at för min del sen? Jag kommer inte mäkta med det där jävla touchtangentbordshelvetet. 
IPhonen kommer säkert medföra en massa fint också i mitt liv, men sms:andet... det är över då.
Jag är MYCKET SKEPTISK.


  <---- Min grymma ringsignalslåt.


ANYWHORE. Ikväll kollade vi på film från showen, närmare bestämt från lördagsföreställningen den
26:e april. ÅÅÅÅH SÅÅÅ BRAAAA. Jag är så glad att få vara en del av det där gänget, att vi är så grymma
och snygga och tighta! Grymt grymt grymt! :D Min sånginsats i If I could turn back time var jag lite nervös
över då den var rätt kämpig för mina skadade små stämband, iallafall efter höjningen. Men det lät inte alls
dumt. Det kanske lät bra. Jag vet inte riktigt, men det kändes så, det är svårt att lyssna kritiskt när man 
sitter sådär många och tittar och applåderar och klappar varandra på axlarna och tjohoo:ar, men jag ser
iallafall fram emot att se den igen, hemma på HÖG volym och sådär! :D :D Hade ju iaf ett grymt gäng med
mig på scenen i den låten, och den var jättekul att framföra, weeee!  ♥ Puss på er!




När jag kom hem från övningen så stötte jag på en liten katt utanför grannporten. SÅ FIN! Grå och randig 
och sådär typisk kattig. En sån vill jag ha. Kelig som jagvetintevad. Jag satte mig på huk i regnet och gosade
massor. Stackarn ville ju in. Men jag har inte nyckel till den porten, det var ju låst... försökte ta lite farväl och
gick emot min port, men då följde katten med! Åh nej! Jag försökte säga till hen att det inte var rätt port och att
hen inte kunde följa med in, men lillskrutten försökte ändå! Visste inte riktigt hur jag skulle göra (även om det 
var LITE lockande att ta med katten in i lägenheten, men det hade ju inte passat sig alls att vara kattnappare
ens över en natt), men precis då kom en kille ut från den porten och ropade på sin "Tiger". Åh vilken tur!
Tiger ville inte gå till sin husse men jag följde med och gick tillbaka så de kunde komma in i rätt port. Åh.
Tiger var en "han" och hade smitit ut, men han hade halsband iallafall. Nu fick han komma in till sin lägenhet
igen. Phu. Jag är så kattsugen igen. Men jag måste få ordning på livet, eller på hemmet, kanske mest av allt.
Först.
 
Klockan är 23:54. Vad sägs om att börja fundera på middag? 
......
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0