Lördagsbröllop x 2

Idag var stämbanden mycket bråkiga, men det blev ändå ett bra bröllopsgig, ute i Tillinge!
Herman på piano och jag på sång. Solen sken utanför också, det var rätt (jävla) kallt och blåsigt
men jag är glad att det iallafall blev sol på deras dag! ♥ Vi körde "För kärlekens skull" & "Du är allt".

 


Efter det så följde jag med hem till Elin & Herman, vi käkade god varmrökt lax, och sen så passade jag kidsen
medan E + H stack iväg på dagens andra gig, för att framföra ett "musikaliskt telegram" på en bröllopsfest. 

 

Och nu är jag jättetrött! Men klockan har passerat midnatt så jag borde ju kunna gå och lägga mig utan att det
känns aaalldeles för tidigt. Här är mina frukost-på-balkongen-med-en-ny-Hus&Hem-tidning-bilder, först. ^^



                                   (observera mina rostmackor utan kanter, hahahaaa) 


Typ månadens bästa stund.
  

Postat av: Carro

åh vilka mysiga bilder, älska frukost på balkongen och vilken fin bricka (och frukost haha)

Svar: Jaaa det är min finaste bästaste bricka <3 Tack!
Ida

2014-06-15 @ 00:43:00
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0