Måndagsmyyyys!

Jag. Är. Så. Korvmätt.


Jag & mina raka armar (...), tillsammans med Hanna, Leo, Viggo, Maja, Molly, Elin & Herman.
Spontant middagsgrill i kvällssolen på Munkan. Fint det. Tidigare idag var jag, Elin & Molly i Västerås,
närmare bestämt på Erikslund, för lite shopping och lunch och trevligt samkväm! Elin & jag köpte varsin 
supersnygg takeawaykaffemugg på Indiska. Woop woop! Den är svart/vit, inte GUVL som min kamera tycker.
 

Molly kollar och lyssnar på "Let it go" / Frozen.... ^^ Bästa!
 
Vi åt lunch på Ikea också. Brygglunchen, som jag käkat förut. Gottgott, med varmrökt lax, potatis, grönsaker
och skagenröra, plus jordgubbstårta & kaffe, för bara 65:-. Nice. Elin tog med mig till Lager 157 också, där har
jag inte varit förut, det påminde lite om mitt eget jobb... fast lixom lite snyggare och lite bättre. ^^ Lite samma
stil på priser och prissättning (jämna summor endast) också, men vi har lite mer billiga grejer. Schysst ställe,
tyckte jag! Jag köpte två tröjor och en halsduk... det är ju ändå juni! Look at this;


Glesstickad tröja, barnavdelningen, 50:-. Svart, inte blå.

 
Spets-peplum, 150:-. 
 
 
Tunn megastor halsduk i sweatshirt-typ, myyyys! 60:-. Också svart, inte blå.

Sen blev det lite upphängningsprylar på Ikea - dvs galgar och sånadär klämmor till vajrarna på balkongen.
För gardiner, lixom. Japp.

Och det var det, det. Imorgon är det jobb igen och jag ska svänga ihop lite mat till lunchen. Räksallad....?
Ska försöka att inte vara uppe halva natten också. Är skittrött. 
  

Postat av: Johanna

Alltså ditt hååår, så jävla snyggt att jag dör varje gång jag ser det!!!

Svar: Nooo don't diiiieee! TACK snälla fina Johanna! Hoppas du mår bra! :D
Ida

2014-06-09 @ 23:57:52
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0