Typ vanlig middagstid.

Kallrökt lax finnes, och potatis kokas, som ska joxas ihop med den goda vitlöks-creme fraiche:n...
Plus en god sallad bredvid. Så blir det.
Så blir det, när man börjar med middagen kl 22:20 i Casa de Ida.
DET BLIR BRA.


Försöker lägga åt sidan att jag känner mig besviken på saker.


Var så trött när jag kom hem, så jag lade mig (efter att jag stått och taggat showbilder på FB bra länge)
i soffan och SOV i en timme. SKÖNT! Efter det blev jag lite frusen så one-piece:n åkte på.
Så här står jag i overall och halsduk (ja...) och kokar potatis. Vad tänkte TV bjuda på då?
Big Bang Theory om en halvtimme, annars går "Snygg, Sexig & Singel" på 6:an just nu men den
har man ju, som så mycket annat, sett en del gånger redan... ^^ Jaha, fast oj, den slutar visst nu.

Jag ska fan slänga in lite vitlöksbröd i ugnen också! Jajemen, det ska jag! 



(häromdagenbild)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0