Art.

Sådär, då var denna övningshelg slut, full med dans (inte fullt lika mycket sång för min del, jävla jävla
skit-stämband) och roligheter, tyvärr har jag såååå ont i kroppen nu efteråt. Men det är okej. Tror jag.
♥ Här är ett litet kollage som Elin gjort, från gårdagen:

 
 
När dagen var slut så var jag sååå trött och sååå hungrig, men jag orkade inte laga mat! Laaame. Sov på soffan
i ett par timmar på kvällen, och runt 21:30 fixade jag middag. Finally! Sen borde jag kanske gått och lagt mig
men istället var jag uppe till klockan 03:30 och jobbade lite med en porträttbeställning... ska inte visa hur den
ser ut ännu, men här är en liiiten sneakpeek iallafall på hur den ser ut en bit på vägen. And yes, it's a baby.

                                            

Fotad i mörkret, lixom. Man kanske skulle skaffa sig en scanner, nångång i livet? Och ett arbetsrum där man
kan jobba lite mer ergonomiskt än att stå lutad över barbordet... oh well, maybe in the future... : ) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0