Dageneftersemla.

Tredje dagen i rad på jobbet med myyyycket att göra! Inte så mycket kunder, men massor av varor! 
Fick påhälsning av Elin, Maja & Molly, och senare kom Hanna & Viggo också, så det var fullt med familj
på jobbet idag! Mysigt! Pluspoäng för det som Hanna & Viggo hade med sig - en låda med två nybakade
semlor från syster Åsa! Ooooomnomnomnom! ♥ Så jag har kalasat på en sån ikväll, det var fan fint det.

Ja, mindre fint var det ju när jag glömde både semlorna och mobilen på jobbet och fick GÅ TILLBAKA
och hämta dem igen. Kom på det när jag var HEMMA. Suck... Jävla tur att det är nära till jobbet alltså... 
 
 
 
Klockan är 22:02 och man KANSKE borde ha prioriterat middag före semla, men men, man kan ju äta middag
efteråt! Semlan var ju typ... en och en halv timme sen... ändå.. ^^ Imorgon är det showträning, innan dess ska
jag hinna med att tvätta, gå och kolla blodtrycket, gå förbi psyk och hämta nåt papper, och sådär! Kommer väl
glömma bort att äta i vanlig ordning, jag är så rörig ibland. Borde fixa redan nu, så att jag har rester att bara
värma på / plocka fram imorgon. Ehumm, "BORDE".... 

Nä, lite veggieburger nu då, med en massa cole slaw!    *upptumme*
  

 
#ingetkonstigtalls
  

Postat av: Åsa

<3 puss kram !
Du har ju matlåda tills imorrn !
Semla !!!!!!
:-D :-D

2014-03-05 @ 23:14:22
Postat av: Ida

HAHA, ja det förstås! Semmellunch! :D :D <3 PUSS & TACK!

2014-03-05 @ 23:20:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0