Dancin' shoes : )

Kom hem från Stockholm för en timme sedan ungefär, med ett par nya dansskor i påsen
från Dance & Gym Shop! Yaaaay! :) Faaan på tiden! Det ligger precis bredvid Perukshopen,
där jag var in med min remiss. Kanske min sista.. ^^ Gunilla som jobbar där blev så glad
att se mig, i mitt eget hår, det kändes fantastiskt bra. Tänkte åka dit nästa vecka och prova
ut vad som antagligen - FÖRHOPPNINGSVIS - blir mina sista peruker. Kan inte ha den här
stenhårda frillan då, då blir det svårt att prova.. hehe.

Anywhore - skoooor! Jag har ett par älskade Capezio som är för trånga i tårna, kanske för att jag
haft dem sedan 1998, fötterna kanske har växt? Plus att jag tvättat dem en massa gånger i maskin,
tror mest det var då de krympte lite... Jag skulle prova nya idag men de hade inte Capezio i min
storlek och jag hinner inte vänta i tre veckor på att de får hem dem, så jag tog den nästan identiska
modellen Papillon istället. De kostade 925:- och med tanke på ritjobbet jag nyligen gjort så kände 
jag att jag hade råd att köpa dem. Tjohoo! Äntligen slipper jag träna i strumpfötter/Converse! : P 



Plus lite sånthär som jag också behövde! Buhu, H&M's egna svarta kajal är slut i hela Sverige så jag fick
köpa en från IsaDora som är nästan 3 gånger så dyr. Buhu, gnäll, o.s.v.

 
God lunch med fint sällskap:

 
Och nu är det dags att ladda om, aaahhhh hjääääälp jag är så trööööööött!! Sov lite på tåget och var fan 
knappt vaken när jag klev av. Trött trött trött. Hoppas det blev några fina bilder tagna igår & idag, det lovar
jag att slänga upp när de är klara! Men nu ska jag väl duscha och dricka kaffe eller nåt, kanske äta igen, 
HUR. BLIR. JAG. PIGG? So long, sing a song. 
 

Postat av: johanna

Mysigt med lite häng i stora staden ^^ håller tummarna för att du har provat ut dina absolut sista peruker!! <3

Svar: : ) Sticker in nästa fredag och förhoppningsvis provar de sista, ja : D <3
Ida

2014-03-20 @ 21:59:01
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Åh, sushi. <3

2014-03-21 @ 07:27:53
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Jennie

Finns svart kajal i webbshoppen!

Svar: Det förstås, det har jag inte ens tittat på. ^^Hon på det tredje H&M:et jag besökte berättade nämligen att de bytt leverantör, att den är slut i hela Sverige sedan december ungefär, de skulle få in en ny men den var de inte nöjda med, så de skulle göra om den, osv. Därav alla förseningar! Jag gillar deras kajal, vill inte ha någon annan, den är så grym och prisvärd : )
Ida

2014-03-21 @ 10:18:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0