Första balkongfrukosten 2014! : )

13:e mars! Syster Åsa's födelsedag, och solen skiner som fasen! Jag har ätit en sådär lagom sen
torsdagsfrukost PÅ BALKONGEN! Åh, jag är kär i dig, kära sol, don't ever go away! : ) ♥ 



                                    Metallica i högtalarna i sovrummet, oh whatta feeling! : ) 

                                                     <--- Giraffen i pyjamas... ^^ 

 
= världens snyggaste och bästa bricka! ♥ (IKEA) 

. . . . . . 
 
Jahapp, ryker håret idag då? Gör det inte det, kommer jag att bli besviken! : ) 
Här är ett par till bilder som togs inatt innan jag duschade bort all hårspray... 

  

Postat av: Tuulia

Så gulligt med alla små kantbitar på tallriken! Haha :D Ida, 4 år <3

Svar: ^_^ Always...
Ida

2014-03-13 @ 14:16:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0